نباید فریب‌ بخوریم‌ سیدصالحی: الوحده‌ خطرناک‌ است! - پرسپولیس زلزله محبوب هر چی دله

نباید فریب‌ بخوریم‌ سیدصالحی: الوحده‌ خطرناک‌ است!

 
مهدى‌ سیدصالحى‌ پس‌ از مدتها دورى‌ از فوتبال، این‌ نوید را داد که‌ بازگشتش‌ به‌ ترکیب‌ سپاهان‌ با گل‌ همراه‌ باشد.
گزیده‌اى‌ از گفتگوى‌ وى‌ را در زیر مى‌خوانید:
* همه‌ چیز براى‌ صعود سپاهان‌ به‌ فینال‌ لیگ‌ قهرمانان‌ آسیا مهیاست‌ و باید از این‌ فرصت‌ طلایى‌ بهترین‌ استفاده‌ را ببریم. این‌ بهترین‌ و قدرتمندترین‌ تیم‌ سالهاى‌ اخیر سپاهان‌ است‌ و فکر مى‌کنم‌ ما از هر نظر شایستگى‌ حضور در دیدار فینال‌ را داشته‌ باشیم. امیدوارم‌ با بازى‌ خوب‌ و زیباى‌ خود، چهارشنبه‌ را به‌ روزى‌ باشکوه‌ براى‌ فوتبال‌ ایران‌ تبدیل‌ کنیم.
* وضعیت‌ تیم‌ بسیار مطلوب‌ و ایده‌آل‌ است، بازیکنان‌ از نظر روحى‌ و فنى‌ در بهترین‌ شرایط‌ قرار داشته‌ و کاملاً‌ آماده‌ حضور در این‌ مسابقه‌ حساس‌ هستند. مى‌خواهیم‌ بار دیگر قدرت‌ فوتبال‌ ایران‌ و سپاهان‌ را به‌ رخ‌ حریفان‌ آسیایى‌ کشانده‌ و این‌ حریف‌ را نیز از پیش‌ رو برداریم.
* در این‌ مدت‌ تمام‌ دستورات‌ پزشکان‌ را موبه‌مو اجرا کرده‌ و با انگیزه‌اى‌ بسیار بالا براى‌ بازگشت‌ به‌ میادین‌ تلاش‌ کرده‌ام. من‌ در بدترین‌ زمان‌ ممکن‌ مصدوم‌ شدم، اما اکنون‌ گذشته‌ را به‌طور کامل‌ فراموش‌ کرده‌ام‌ و مى‌خواهم‌ همه‌ چیز را جبران‌ کنم.
* الوحده‌ تیم‌ بسیار خطرناکى‌ است‌ و نباید به‌ هیچ‌ عنوان‌ این‌ تیم‌ را دست‌ کم‌ بگیریم، پیروزى‌ در دیدار رفت‌ نباید ما را فریب‌ دهد.