شخصیت پرسپولیس ستودنی است باقری: ببریم؛ بمیریم و ببریم - پرسپولیس زلزله محبوب هر چی دله

شخصیت پرسپولیس ستودنی است باقری: ببریم؛ بمیریم و ببریم

کافیست به استرس و سپس خوشحالی کریم باقری در جریان بازی با سایپا توجه کنید تا عمق تعصب و انگیزه را در شخصیت حرفه‌ای وی درک نمایید. آنچه در حاشیه زمین توسط دوربینهای تلویزیونی شکار شد، شاید بهترین پاسخ به تمام حرف و حدیثهایی بود که در تمام سالهای گذشته، گهگاه علیه کاپیتان پرسپولیس به راه می‌افتاد. در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با او گفتگو داشتیم که از نظر شما می‌گذرد.

همیشه بیرون از گود، همه چیز بهتر دیده می‌شود، شما بازی با سایپا را چطور دیدید؟

بازی بسیار سنگین و محکمی بود. سایپا هم خیلی خوب بازی کرد، اما برابر انگیزه بچه‌های ما شانسی نداشتند. برای من نکته جالب این بود که بچه‌ها تا ثانیه آخر به آب و آتش می‌زدند و بالاخره هم به گل رسیدند.

از دست رفتن فرصتها مایه نگرانی نیست؟

پرسپولیس امسال شخصیت متفاوتی را به نمایش گذاشته است که ستودنی است. برای ما مساوی عین شکست است. مهم اینست که تا لحظه آخر هم که شده این پیروزی را رقم بزنیم. البته دو، سه بار توپ روی پای راست نیکبخت و خلیلی افتاد که کار را سخت کرد.

و سعی شد پیروزی پرسپولیس لوث شود؟

اگر بحث داوری باشد که یک پنالتی را برای ما نگرفتند، اما در کل داور به سود هیچ تیمی سوت نزد. بحثهای دیگر هم مهم نیست، اصلاً با گل ثانیه آخر ببریم، هر کس هر چه می‌خواهد بگوید. مهم اینست که ما سه امتیاز را از آن خود کنیم. اصلاً ببریم، بمیریم و ببریم.

شاید هم پیروزی در دو سه بازی آینده باعث شود کسی نماند که پرسپولیس را باور نکند؟

مهم اینست که ما خودمان را باور کرده‌ایم و در نهایت، همه ما را باور می‌کنند. برای رسیدن به قهرمانی از تحمل هیچ سختی، اباء نداریم. اصلاً برای بازیهای سخت، لحظه شماری می‌کنیم. بعضی مسائل حاشیه‌ای هم که وجود داشت، کاملاً برطرف شد. اختلاف نظرهای کوچک با هدف بزرگی که ما داریم، جایی برای خودنمایی پیدا نمی‌کند.